فارسیEnglishEnglishEnglish
دوشنبه 10 تير 13987/1/2019
کشف قیمت ۲۲۵۰۰ ریالی هر سهم پلی پروپیلن جم

کشف قیمت ۲۲۵۰۰ ریالی هر سهم پلی پروپیلن جم

امروز دوشنبه تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت پلی پروپیلن جم با نمادجم پیلن به روش ثبت سفارش در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد .

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی بورس تهران، امروز دوشنبه مورخ ۲۷خرداد ماه، تعداد ۲۰۰میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پلی پروپیلن جم با نمادجم پیلن به روش ثبت سفارش به قیمت هر سهم  ۲۲۵۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

در ابتدای این مراسم مجید نوروزی معاون ناشران و اعضا بورس تهران درخصوص عرضه اولیه این سهام در بورس تهران گفت: این دومین عرضه اولیه سهام در سال ۹۸ است. سهام شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان پانصدوسی و یکمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش محصولات شیمیایی ، گروه تولید مواد شیمیایی پایه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد جم پیلن به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شد .

 

معاون ناشران و اعضا بورس تهران ادامه داد: ارزش بازار بورس تهران  ۹۰۰ هزارمیلیارد تومان رسیده است با عرضه این شرکت ۴۵۰۰۰ میلیارد ریال به ارزش بازار بورس تهران افزوده می شود.

دسته بندی : اقتصادی